Retour

Retour- en restitutiebeleid

Laatst bijgewerkt: 12 april 2021

Bedankt voor het winkelen bij Bollebos VZW.

Als u, om welke reden dan ook, niet helemaal tevreden bent met een aankoop, nodigen wij u uit om ons beleid inzake terugbetalingen en retouren te herzien.

De volgende voorwaarden zijn van toepassing op alle producten die u bij ons hebt gekocht.

Betalen op de webshop kan via

  • Bancontact
  • KBC
  • Belfius
  • Creditcard

Interpretatie

De woorden waarvan de beginletter met een hoofdletter is geschreven, hebben betekenissen die onder de volgende voorwaarden worden gedefinieerd. De volgende definities hebben dezelfde betekenis, ongeacht of ze in het enkelvoud of in het meervoud voorkomen.

Definities

Voor de doeleinden van dit retour- en restitutiebeleid:

  • Bedrijf (in deze Overeenkomst aangeduid als “het Bedrijf”, “Wij”, “Ons” of “Onze”) verwijst naar Bollebos VZW, stationsplein, 7 bus 2.
  • Goederen verwijzen naar de items die op de Service te koop worden aangeboden.
  • Bestellingen betekenen een verzoek van u om goederen bij ons te kopen.
  • Service verwijst naar de website.
  • Website verwijst naar Bollebos VZW, toegankelijk via https://www.bollebos.be
  • U betekent de persoon die toegang heeft tot of gebruik maakt van de Service, of het bedrijf, of een andere juridische entiteit namens wie deze persoon toegang heeft tot of gebruik maakt van de Service, indien van toepassing.

U heeft het recht om uw bestelling binnen 14 dagen zonder opgave van reden te annuleren.

De deadline voor het annuleren van een Bestelling is 14 dagen vanaf de datum waarop u de Goederen heeft ontvangen of waarop een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het geleverde product in bezit neemt.

Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons op de hoogte stellen van uw beslissing door middel van een duidelijke verklaring. U kunt uw beslissing aan ons doorgeven door:

  • Per e-mail: bollebos@bollebos.be
  • Per post: Stationsplein 7 bus 2 3570 Alken

We vergoeden u uiterlijk 14 dagen vanaf de dag waarop we de geretourneerde goederen hebben ontvangen. We zullen hetzelfde betaalmiddel gebruiken dat u voor de bestelling hebt gebruikt, en u zult geen kosten in rekening worden gebracht voor een dergelijke terugbetaling.

Om ervoor te zorgen dat de goederen in aanmerking komen voor retournering, moet u ervoor zorgen dat:

  • De goederen zijn in de afgelopen 14 dagen gekocht
  • De goederen zitten in de originele verpakking

De volgende goederen kunnen niet worden geretourneerd:

  • De levering van goederen gemaakt volgens uw specificaties of duidelijk gepersonaliseerd.
  • De levering van Goederen die naar hun aard niet geschikt zijn om te worden teruggezonden, snel bederven of waarvan de vervaldatum is verstreken.
  • De levering van Goederen die om redenen van gezondheidsbescherming of hygiëne niet geschikt zijn voor retournering en waarvan de verzegeling na levering is verbroken.
  • De levering van Goederen die na levering, naar hun aard, onafscheidelijk vermengd zijn met andere zaken.

We behouden ons het recht voor om naar eigen goeddunken retouren te weigeren van goederen die niet aan de bovenstaande retourvoorwaarden voldoen.

Alleen normaal geprijsde goederen kunnen worden terugbetaald. Helaas kunnen te koop aangeboden goederen niet worden terugbetaald. Deze uitsluiting is mogelijk niet op u van toepassing als dit niet is toegestaan ​​door de toepasselijke wetgeving.

U bent verantwoordelijk voor de kosten en het risico van het retourneren van de goederen naar ons. U dient de goederen naar het volgende adres te sturen:

Stationsplein 7 bus 2, 3570 Alken

We kunnen niet verantwoordelijk worden gehouden voor goederen die tijdens de retourzending beschadigd of verloren zijn gegaan. Daarom raden we een verzekerde en traceerbare postdienst aan. We kunnen geen restitutie verlenen zonder daadwerkelijke ontvangst van de goederen of een bewijs van ontvangen retourlevering.

Als de goederen bij aankoop als cadeau zijn gemarkeerd en vervolgens rechtstreeks naar u zijn verzonden, ontvangt u een cadeaubon voor de waarde van uw retourzending. Zodra het geretourneerde product is ontvangen, ontvangt u een cadeaubon.

Als de goederen bij aankoop niet als cadeau waren gemarkeerd, of als de schenker de bestelling naar zichzelf heeft laten verzenden om deze later aan u te geven, sturen wij de terugbetaling naar de schenker.

Neem contact op

Als je vragen hebt over ons retour- en restitutiebeleid, neem dan contact met ons op:

  • Per e-mail: bollebos@bollebos.be
  • Per post: Stationsplein 7 bus 2 3570 Alken